تجلیل از کوهنوردان و امدادگران حادثه اشترانکوه

طی مراسمی،از کوهنوردان و امدادگران حادثه ریزش بهمن اشترانکوه ازنا با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت، آئین تجلیل از کوهنوردان و امدادگران جمعیت هلال احمر با حضور فاتحی، فرماندار ازنا، قیاسیان،مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان، قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و ضیائیرئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ازنا برگزار شد.

در این مراسم فاتحی،فرماندار ازنا با اشاره به حادثه دلخراش آذرماه ارتفاعات اشترانکوه این شهرستان،اظهار داشت:حوادث ناگوار اینچنینی لزوم برنامه ریزی مدون برای صعود به قلل مرتفع اشترانکوه را می طلبد و بهتر ان است که صعودها با هماهنگی هیئت کوهنوردی و ستاد بحران شهرستان ازنا انجام گیرد.

وی با تقدیر از عوامل امداد و نجات کوهستان، امدادگران جمعیت هلال احمر، هیات های کوهنوردی شهرستان ازنا و الیگودرز،اورژانس هوایی استان، آتش نشانی و نیروی انتظامی بر لزوم هماهنگی بین بخشی تاکید کرد.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در حادثه اشترانکوه جوانب این عملیات را تشریح کرد.

در این مراسم ضیائی، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزشی کشور به ویژه کوهنوردان و خانواده داغدار حادثه بهمن اشترانکوه از هماهنگی و اقدام به موقع مدیران اجرایی، فرماندار ازنا مدیر کل ستاد بحران استان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان،مدیران هلال احمر شهرستان ازنا و الیگودرز و کوهنوردان و امدادگران حاضر در عملیات و کادر اورژانس هوایی به ویژه کاپیتان خلبان مهدی صحت تقدیر و تشکر کرد.

وی بر همکاری با دستگاه‌ها و ارگان های مرتبط تاکید و خواستار هماهنگی بیشتر جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار مشابه شد.

در این جلسه قیاسیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان از هیات کوهنوردی به عنوان یکی از هیات های ورزشی فعال و پویا در استان نام برد و از تلاش های عوامل موثر در امداد و نجات حادثه اشترانکوه تقدیر کرد.

وی افزود: لرستان با بهره مندی از نعمت های طبیعی چون کوههای سربه فلک کشیده مقصدی مناسب برای کوهنوردان است اما این امر مستلزم آگاهی و اطلاع از خطرات پیش رو است که امیدواریم هیات کوهنوردی استان و دستگاه‌های مرتبط با علم به اهمیت موضوع مانع تکرار حوادث ناگوار مشابه شوند .

دراین مراسم از همه کوهنوردان و امدادگران حاضر در حادثه ریزش بهمن اشترانکوه با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/