توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت؛

تقدیر از نفرات برتر آموزشی و پانزدهمین المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت

طی مراسمی،از نفرات برتر آموزشی و پانزدهمین المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام قلندری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم با بیان اینکه همت و پشتکار قوی افراد باعث پیشرفت و ترقی آنان می شود؛ دانشجویان را به همت و پشتکار قوی تشویق کرد و اظهار داشت: تلاش و همت است که افراد را ویژه و نخبه بار می آورد.

وی افزود: کارهای جانبی، بخشی از تلاش های ما انسان ها را هدر می دهد و با اشاره به بیاناتی از ابن سینا؛ گفت: شیخ الرئیس می گوید: موسیقی همت، اراده و تلاش انسان را ضعیف می کند؛ زیرا موسیقی مستقیم بر روح و روان انسان تاثیر می گذارد.

بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این جلسه فقط مختص دانشجویان است؛داشتن یک برنامه ی مدون برای رسیدن به یک هدف را مهم دانست و گفت: تاکید می شود که شما دانشجویان عزیز در مرحله ی اول یک هدف مشخص را برای خودتان تعیین کنید و در مرحله ی بعد با سعی و تلاش و با توکل بر خدا حرکت کرده تا به هدف تان برسید و برای همه مفید باشید.

وی، پایه و بیس فعالیت های بهداشتی و درمانی را آموزش دانست و بیان کرد: معاونت های آموزش و تحقیقات و دانشجویی و فرهنگی، مباحث آموزشی و پژوهشی را فراموش نکنند و مشوق دانشجویان در این امر مهم باشند.

دلفان ارتقا آموزش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: وضعیت و کیفیت آموزش در ایران، خوب ارزیابی می شود؛ وی خواستار ادامه ی تحصیل دانشجویان به منظور اخذ مدارک بالاتر و کسب مدرک تخصصی توسط آنان شد تا شاهد ارتقا آموزش و درمان در کشور باشیم. 

در پایان این مراسم، با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لرستان از دانشجویان برتر در رشته های مختلف آموزشی و المپیادهای دانشجویی این دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/