در آستانه سال تحصیلی جدید؛

توزیع ۴۵ هزار بسته لوازم‌ التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند لرستانی

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت:در آستانه سال تحصیلی جدید، ۴۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

به گزارش همای سعادت،احسان جهانبخش در گفتگو با سفیرافلاک،اظهار داشت:همزمان با بازگشایی فصل مدارس، در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اقداماتی در دستور کار قرار گرفت تا این دانش‌آموزان هم با داشتن ملزومات مورد نیاز مدارس، بتوانند سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی افزود:برهمین اساس ۴۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه شده که بین دانش‌آموزان نیازمند همه شهرهای استان طی روزهای آینده توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: این برنامه با همکاری کمیته‌امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی استان اجرا شده که هدف از این برنامه، کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

جهانبخش بیان کرد: بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها از جمله عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر خدمات، در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان تلاش‌هایی را انجام می‌دهد که توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در فصل مدارس یکی از اقدامات این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته، تلاش شد تا همزمان با بازگشایی مدارس، هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود ملزومات مدرسه از تحصیل بازنماند.

انتهای خبر/