توزیع ۴ هزار پزشک متخصص و فوق متخصص در نقاط مختلف کشور

معاون وزارت بهداشت از توزیع چهارهزار پزشک متخصص و فوق متخصص در نقاط مختلف کشور تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سعید کریمی در بازدید از بیمارستان‌های خرم‌آباد،اظهار داشت:چهارهزار پزشک متخصص و فوق‌تخصص تا پایان مهر جاری در نقاط مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم توزیع می‌شود که حداقل ۶۰ پزشک متخصص در همه رشته‌های موردنیاز سهم لرستان خواهد بود.

وی افزود:در یک سال گذشته میزان پیشرفت طرح عمرانی بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد دوبرابر شده و اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد و تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اشاره به‌ضرورت ایجاد تخت‌های بیمارستانی در لرستان،گفت:با اقدامات دولت سیزدهم هزار و ۱۰۰ تخت جدید برای استان در دست احداث است و با بهره‌برداری از آنها، سرانه استان به میانگین کشوری خواهد رسید.

کریمی،افزود:همه بیمارستان‌های لرستان دارای دستگاه «سی‌تی‌اسکن» هستند،دسترسی به «ام‌آرآی» در استان خوب است و در حوزه درمان سرطان نیز شتاب‌دهنده بعدی در این استان فعال خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای نیازمندی‌های استان حمایت خواهد شد،گفت: همچنین در خصوص تأمین ماشین بیهوشی،تخت‌های دیالیز و تجهیزات اتاق عمل در لرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

معاون وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، افزود:تجهیزات و نیازمندهای استان به‌زودی تأمین و در راستای ماندگاری پزشکان،پرستاران و پرداخت مطالبات و معوقات نیز پیگیری‌های لازم خواهد شد.

انتهای پیام/