ثبت نام بیش از ۹۸ درصد مدارس دوره متوسطه لرستان در پیام‌رسان شاد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد مدیران مدارس دوره متوسطه اول، دوم، فنی‌و‌حرفه‌ای و کار و‌ دانش در این پیام رسان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در رابطه با استفاده مدارس استان از پیام رسان شاد اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۳۳۲ مدرسه دوره متوسطه در استان تنها مدیران ۲۳ مدرسه در سامانه شاد ثبت‌نام نکرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه مشکل این مدیران نیز به زودی برطرف می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد مدیران مدارس دوره متوسطه اول، دوم، فنی‌و‌حرفه‌ای و کار‌‌و‌دانش در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در حال حاضر ۷۵ درصد معلمان مدارس متوسطه اول و دوم لرستان در این سامانه اقدام به تشکیل کلاس کرده‌اند.

 

بازگیریان با اشاره به اینکه این میزان برای مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به ترتیب ۶۷ و ۶۴ درصد است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که طی روزهای آینده میزان تشکیل کلاس‌ها در این سامانه افزایش پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز ۴۶ درصد دانش‌آموزان متوسطه اول، ۵۱ درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم، ۴۰ درصد دانش‌آموزان مدارس فنی‌وحرفه‌ای و ۲۶ درصد دانش‌آموزان مدارس کار و دانش لرستان عضو این سامانه شده‌اند.

 

انتهای پیام