مدیر کل ارشاد لرستان مطرح کرد؛

جریان‌سازی در مسیر انقلاب محوریت برنامه‌های ارشاد لرستان

مدیر کل ارشاد لرستان گفت:در سال جاری، برنامه‌ های برای جریان سازی در مسیر انقلاب اسلامی با حضور همه رشته های فرهنگی و هنری خواهیم داشت.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان بروجرد ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهار داشت: در سال جدید و در راستای طرح شهید” آوینی” به دنبال توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان های استان هستیم.

وی افزود:در سال جاری، برنامه‌های برای جریان سازی در مسیر انقلاب اسلامی با حضور همه رشته های فرهنگی و هنری خواهیم داشت که در این راستا انجمن‌ها و شهرستان ها بیش از پیش دیده شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: دیدار با هنرمندان و اصحاب هنر موجب نزدیکی بین هنر و مسوولان شده و امیدواریم در سال جاری بصورت سه ماهه این دیدارها را ادامه بدهیم.

روانشاد با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت:در هفته هنر انقلاب اسلامی نیز امیدواریم هنرمندان در راستای مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی آثار خوبی را رونمایی کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی اظهار داشت:شهرستان بروجرد با وجود هنرمندان و اصحاب شعر و فرهنگ، در همه زمینه‌ها موفقیت‌هایی داشته و در عرصه شهید و شهادت پروری نیز پیشگام بوده است.

لرستان در میان استان های موفق در عرصه هنرهای نمایشی

روانشاد ضمن تسلیت شهادت شهید صالحی روزبهانی نیز گفت:این اقدام رژیم صهیونسیتی قطعا از سوی فرزندان این انقلاب بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه سال ۱۴۰۲ را سرشار از موفقیت برای این اداره کل دانست و افزود: به واسطه مشارکت و حضور هنرمندان استان و بخصوص بروجرد، این اداره کل در حوزه فرهنگ و هنر و بخصوص هنرهای نمایشی توانسته است لرستان را در میان استانهای موفق در این عرصه قرار دهد.

انتهای پیام/