جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» در خرم آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حجت الاسلام هبت اله هاشمی،امروز در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اسلام،اظهارداشت:سبک و سیره علمی، عملی و اخلاقی پیامبر اسلام در زندگی فردی و اجتماعی ما الگو است.

وی با تبریک به کارشناس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در در راستای کسب مقام برگزیده در مسابقه منطقه ای مَحرم مُحر،افزود:تجربه بزرگتر ها و اعتماد به قشر جوان سبب پیشرفت است.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان،در ادامه با اشاره به اینکه در بحث اربعین اتفاقی در نجف رقم خورد که در نوع خودش بی نظیر و کم نظیر بود، عنوان کرد:در بین همه دستگاه های اجرایی در بحث اربعین بنیاد شهید استان خوش درخشید و تشکل ها به صورت خودجوش نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی نوای مهر به میزبانی استان، بیان کرد:۱۴۰ اثر از کشورهای خارجی به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری هستند.

وی یادآور شد:این جشنواره از ۸ مهر تا ۱۱هم با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۴۰۰ مهمان داخلی کشور برگزار خواهد شد و بنیاد محور برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد:برگزاری این جشنواره فرصتی ارزشمند برای استان است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد:مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و اصل برنامه نیز در دیگر شبکه های سراسری پخش می شود.

انتهای پیام/