حمایت بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت:این بانک علاوه بر خدمت رسانی به حوزه های اجتماعی،حضوری مؤثر در عرصه های مختلف اقتصادی کشور دارد و حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش همای سعادت، بهروز بالاوندی ،مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان وهیات همراه، در استای سیاست های کلان بانک رفاه درحمایت از تولید ملی از کارخانه اتومبیل سازی فردا موتورز بروجرد بازدید وبا مدیر این کارخانه رضا صمدی دیدار و برای تعامل دو سویه گفتگو کرد.

بانک رفاه لرستان پیشقدم در کنترل نقدینگی

بهروز بالاوندی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت: بانک رفاه کارگران برای اولین بار در شبکه بانکی با مساعدت مدیر عامل وهیات مدیره، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می توانند از این اوراق برای تأمین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحد های تولیدی بسته های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و … برای فعالیت های توسعه ای بنگاه های اقتصادی تهیه و عرضه می کند و برای کارکنان این مجموعه‌های اقتصادی نیز بسته های جداگانه در نظر گرفته است.

بالاوندی افزود: بانک رفاه کارگران با سرمایه مناسب و برخورداری از شاخص های استاندارد مالی نظیر کفایت سرمایه و به عنوان دومین بانک سودآور کشور، علاوه بر خدمت رسانی به حوزه های اجتماعی، حضوری مؤثر در عرصه های مختلف اقتصادی کشور دارد و حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: شرکت اتومبیل سازی فردا موتورز بروجرد یکی از شرکت های نوپا واحیا شده مهم استان وشهرستان بروجرد است که زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از ۴۵۰نفر را فراهم کرده است و بانک رفاه کارگران تلاش می کند در کنار این مجموعه عظیم و بومی ، به رشد و توسعه بیشتر آن کمک کند وبا پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به رشد تولید وحمایت از تولید ملی و داخلی کمک کند.

همکاری دو طرفه بانک رفاه و‌ فردا موتورز بروجرد

صمدی، مدیر شرکت اتومبیل سازی فردا موتورز بروجرد با تقدیر از حمایت بانک رفاه کارگران از صنایع داخلی وتولید ملی ابراز امیدواری کرد با تعامل دو سویه، وحمایت از احیای این شرکت تولیدی اتومبیل سازی پس از یک دهه تعطیلی در دولت سیزدهم، شاهد رشد تولید واشتغالزایی پایدار در این شرکت وتعامل چند سویه با بانک رفاه کارگران باشیم.

در این دیدار رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان، محمود محسنی رئیس شعبه مرکزی بروجرد، علایی همکار بازنشسته وامیر محمود داودی نژاد مدیر روابط عمومی، مدیر شعب را همراهی کردند.

انتهای پیام/