دستگیری دو باند سرقت به عنف و محموله های خودرو در لرستان

سردار الهی از شناسایی و دستگیری اعضای دو باند سرقت به عنف منزل و محموله های خودرو توسط پلیس آگاهی استان خبرداد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله های خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ۲ نفر اعضای این باند را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی غافگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و از مخفیگاه آنان مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ قلم انواع وسایل مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و تا کنون ۱۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شده است.

این مقام انتظامی لرستان درادامه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منزل در خرم آباد خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در عملیاتی موفق به دستگیری ۳ نفر اعضای باند سارقان مسلح منزل و طلاجات در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در پایتخت و دیگر شهرستان های کشور بصورت مسلح اقدام به سرقت منزل و طلاجات می کردند، با اعتراف به ۱۷فقره سرقت شامل، ۲ فقره سرقت مسلحانه و ۱۵ فقره سرقت به عنف و عادی، مقادیری اموال مسروقه، ۴ دستگاه خودرو و۴ دستگاه بی سیم دستی از آنان کشف و تعدادی مالباخته نیز شناسایی شدند.

سردارالهی در پایان با بیان اینکه برقرای امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی بصورت قاطع با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهند کرد، از شهرواندن خواسـت: توصیه های پلیسی را جدی بگیرند و منازل و اماکن خود را به سیستم های بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/