استاندار لرستان خبر داد؛

راه اندازی خط چاپ کارخانه مینو زاگرس خرم آباد

استاندار لرستان از راه‌اندازی خط چاپ شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی “مینو زاگرس” خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش همای سعادت، ابوطالب شفقت بیست و هفتم شهریور در حاشیه بازدید از شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی مینوزاگرس خرم آباد عنوان کرد: برای راه اندازی این خط چاپ پیگیری های لازم برای اعطای تسهیلات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این خط جدید چاپ بیش از ۳۰ نفر به شاغلین این شرکت افزوده خواهد شد.

استاندار با اشاره به بازدید از شرکت مینوزاگرس خرم آباد و بررسی مشکلات آن ابراز کرد: جاده ی ورودی و خروجی و مسائل امنیتی از جمله انتظارات مدیریت این شرکت هستند که هماهنگی های لازم با مدیرکل راهداری و فرماندار خرم آباد برای رفع و مدیریت آنها انجام شد.

شفقت گفت: مدیر این شرکت همچنین خواستار راه اندازی مرکز فروش در حاشیه ی کارخانه برای دسترسی مستقیم مردم به محصولات با قیمت کارخانه هستند که در این راستا نیز هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط انجام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های بزرگ شرکت مینو و برند معتبر آن به عنوان مالک این شرکت امکان توسعه و برندسازی محصولات مینوزاگرس وجود دارد و ما هم تلاش می کنیم بستر لازم را برای این امر فراهم کنیم.

این شرکت تولیدی تا چند سال پیش قبل از حضور مجموعه ی مینو به دلیل مشکلات مالی تعطیل بود که در سال ۱۴۰۰ توسط مجموعه ی صنایع غذایی و آشامیدنی مینو خریداری و احیا شد.

هم اکنون خط تولید آب معدنی و چند نوع نوشیدنی آن نیز فعال و ۹۸ نفر در آن اشتغال دارند.

علاوه بر این بطری، درب و پرفورم محصولات نیز در همین شرکت تولید می شوند.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیر کل صمت استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/