قائم مقام انجمن خبرنگاری لرستان؛

رسانه‌ها در کنار مردم برای یک انتخاب اصلح/ برنامه «گفتمان» در لرستان کلید می‌خورد

قائم‌مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان از راه‌اندازی برنامه «گفتمان» در جهت یک انتخاب اصلح در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،مهدی زکی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:رسانه‌ها نقش بسیار مهمی را در عرصه اطلاع‌رسانی بر عهده دارند و همواره نقش و مسئولیت مهمی را در ایجاد شور انتخاباتی و ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد:امسال نیز انتخابات شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و رسانه‌ها باید تلاش کنند ضمن ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم، زمینه انتخاب افراد اصلح فراهم شود.

قائم مقام انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی لرستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که همه مدیران و مسئولان و خصوصا رسانه‌ها را به ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات با روشنگری و جهاد تبیین سفارش می‌کند، عنوان کرد: این انجمن، آذرماه جاری سلسله نشست‌هایی با چهره‌های سیاسی اقتصادی و فرهنگی با حضور همه‌ اصحاب فرهیخته رسانه استان برگزار خواهد کرد تا یاری‌رسان مردم در جهت یک انتخاب اصلح باشیم.

زکی‌پور در پایان با اشاره به اینکه میزبان این نشست‌ها خبرنگاران هستند، نه انجمن، افزود:مدیریت این نشست‌ها به عهده خبرنگاران است و انجمن تنها نقش یک هماهنگ کننده جهت پیشبرد برنامه‌ای که تحت عنوان
«گفتمان» طرح ریزی شده است را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/