با اهتمام دولت سیزدهم صورت گرفت؛

رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت:هزار پلاک از اراضی ملی استان با اهتمام دولت سیزدهم رفع تداخل شده است.

به گزارش همای سعادت، سید عماد شاهرخی، در دیدار با اهالی روستای دره دزدان منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد اظهار کرد: پروژه رفع تداخلات که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی است، به منظور مشخص کردن اختلاف بین مردم با سازمان منابع طبیعی و سازمان اراضی زراعی اجرا شد.

وی افزود:خوشبختانه از ابتدای پروژه تاکنون ۱۱۰۰ پلاک رفع تداخل شده است که از این آمار هزار پلاک با اهتمام دولت سیزدهم و همراهی مردم در این دولت رفع تداخل شده است.

شاهرخی بیان کرد: در مجموع ۴۰۰ هزار هکتار اراضی زراعی و منابع ملی استان تثبیت شده است که از این مقدار ۲۹۰ هزار هکتار منجر به صدور سند شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: صدور سند باعث هویت گرفتن کشاورزان، افزایش ماندگاری کشاورزان در روستاها همچنین رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال در استان و روستاها می‌شود.

وی ضمن اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: با همت صورت گرفته در زمینه یکپارچه سازی اراضی زراعی در راستای تحقق جهش در تولید قدم برداشته‌اییم.

شاهرخی در پایان تشریح کرد: بیش از ۴۵ هزار هکتار از ۴۰۰ هزار هکتار تثبیت شده جزو اراضی ملی بودند که به نفع مردم آزادسازی و به صورت زمین‌های قابل کشت در اختیار مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/