در دو سطح استانی و ملی؛

رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» در لرستان برگزار می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت:دومین رویداد جایزه «جوانی جمعیت» در دو سطح استانی و ملی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش همای سعادت، فریبا ولی پوری با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت،اظهار داشت:با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای جایزه ملی «جوانی جمعیت» در دو سطح استانی و ملی اواخر اردیبهشت امسال در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد جوانی جمعیت رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در رشته‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

ولی‌پوری آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به banovanlr@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

وی گفت:شرکت همزمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است و علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه استانی به شماره ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/