زمین چمن مصنوعی فوتبال پلدختر افتتاح شد+تصاویر

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال در مجموعه ورزشی شهید«سرمالیان» پلدختر خبر داد.

به گزارش همای سعادت،آرش قیاسیان با سفر به شهرستان پلدختر ضمن افتتاح زمین چمن مصنوعی شماره یک مجموعه شهید سرمالیان که به نام شهید «لطیف جودکی» نام گذاری شده، از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

وی افزود:این پروژه ورزشی در ابعاد ۴۲در ۲۲ متر و با صرف هزینه یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان با استفاده از ظرفیت خیر ورزشی احداث شده است.

قیاسیان در ادامه بازدید از روند توسعه مجموعه ورزشی شهید«سرمالیان»، گفت:تاکنون ۲۵ میلیارد تومان جهت احداث چمن و بهسازی این مجموعه ورزشی با حمایت مقام عالی وزارت ورزش وجوانان هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید«لطیف جودکی»، افتتاح دفاتر هیات ورزشی وخانه شطرنج پلدختر در این مجموعه، تصریح کرد: تلاش می کنیم در جهت تجهیز باشگاه ها و سالن های مجموعه نیز ازجمله در بحث امکانات سرمایشی،اقدامات موثری برای فصل تابستان داشته باشیم.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰درصدی پروژه سالن ورزشی افرینه نیز گفت:درصدد هستیم تا از اعتبارات ۱۴۰۲ اعتباراتی برای تکمیل این پروژه ورزشی اختصاص دهیم.

وی به احداث زمین چمن فوتبال منطقه«سراب حمام»، اشاره کرد و یادآور شد:با توجه به اهدا زمین خاکی جهت احداث زمین چمن باید مسیرهای قانونی در وزارت ورزش طی شود تا مجوز های لازم برای احداث آن اخذ شود.

قیاسیان بیان کرد:همچنین به کمک نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی برنامه های مدونی،نسبت به تجهیز امکانات و ارتقا سرانه ورزشی شهرستان تازه تاسیس معمولان خواهیم داشت .

بازدید از خانه کشتی پلدختر و دیدار و تجلیل از مدال آوران و مربیان کشتی پلدختر نیز از دیگر برنامه های قیاسیان در سفر به این شهرستان بود.

انتهای پیام/