سرپرست جدید مرکز بهداشت خرم‌آباد معرفی شد

طی مراسمی،«مولود جافریان» به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.

به گزارش همای سعادت،صبح امروز آیین معارفه سرپرست مرکز بهداشت خرم‌آباد با حضور مریم کوشکی،معاون بهداشت دانشگاه،نورالله مریدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران و کارکنان ستادی،برگزار شد و «مولود جافریان»با حکم رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد معرفی شد.

مریم کوشکی،معاون بهداشت دانشگاه، در این مراسم با تقدیر از همکاری های همه جانبه الهام نوری زاده در زمان تصدی مسئولیت و فعالیت های صورت گرفته در این راستا نقش سازنده بهداشت در سلامت مردم را بسیار مهم دانست و با اشاره به اهمیت مقام معظم رهبری به مسئله بهداشت در کشور، مسئولیت یکایک همکاران را در مراکز بهداشتی، حساس و بی بدیل دانست.

نوری زاده نیز از همکاری‌ها و حمایت های رئیس و معاونت بهداشتی دانشگاه تقدیر کرد و از تعامل سازنده و راهگشای معاون بهداشت دانشگاه قدر دانی کرد.

در ادامه جافریان،سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد نیز با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه دولت سیزدهم را دولت خدمتگزار واقعی مردم دانست و توصیه کرد که همه باید خدمتگزاری را سرمشق کارهای خود قرار دهیم و با استفاده از بدنه کارشناسی کارا و با تجربه مرکز بهداشت شهرستان، بتوانیم منشا ایجاد خدمات رسانی به مردم باشیم.

انتهای پیام/