شبکه” شاد ” راهکار مناسبی برای ادامه برنامه‌های آموزشی و پرورشی

معاون پژوهش و برنامه ریزی لرستان گفت :ایجاد شبکه” شاد ” راهکار مناسبی برای ادامه برنامه های آموزشی و پرورشی است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، علی جودکی ، در برنامه چشم انداز که از صدا وسیمای لرستان پخش می شود،اظهار داشت :پس از تعطیلی مدارس دو راهکار وجود داشت ، یکی تعطیلی مدارس و دیگری برنامه ریزی برای ادامه برنامه های آموزشی و پرورشی ، که با همت همه مسئولین راهکار دوم اجرا شد.

وی روند ایجاد و پیگیری برنامه های آموزشی و پرورشی در بستر “شاد ” را بیان کرد و افزود: پس از شیوع کرونا ویروس و تعطیلی مدارس برنامه های آموزشی و پرورشی تعطیل نشد و از طریق شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران و حضور همکاران در فضای مجازی پیگیری شد ولی این امر دو سویه نبود و ارتباط دانش آموز و معلم دو طرفه نبود به همین منظور لازمه ایجاد شبکه ای اختصاصی و ارتباط دو سویه معلم ومحصل اجتناب ناپذیر بود ، با همت مسئولین و تلاش همکاران در وزارت آموزش و پرورش بستر اختصاصی شبکه ” شاد ” فراهم شد.

جودکی در خصوص انتخاب معلم نمونه ،ضمن بیان آمار تعداد همکاران ، دانش آموزان،مدارس و کلاس های درس در سطح استان گفت: انتخاب معلم نمونه دارای ضوابط و شرایط خاص و دستورالعمل های ویژه است که با رعایت این ضوابط معلمین نمونه شهرستان ، استان ومنتخبین برای معرفی به کشور شناسایی می شوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش لرستان ضمن بیان روز شمار هفته معلم،عنوان کرد : برنامه های این هفته بصورت غیر حضوری و به شکل ویدیو کنفرانس اجرا می شود.

انتهای پیام/