شنا در دریاچه های شهر خرم آباد ممنوع است

سرپرست سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد،گفت:شنا کردن در دریاچه های سطح شهر ممنوع است.

به گزارش همای سعادت،محمد میرزایی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اعلام‌ ممنوعیت شنا کردن در دریاچه های سطح شهر، اما همچنان عده‌ زیادی برای شنا از این دریاچه ها استفاده می‌کنند و توجهی به هشدار های سازمان آتش‌نشانی ندارند.

وی افزود:در روزهای اخیر با توجه به گرم‌ شدن هوا،اکیپ های اعزامی آتش نشانی به نفرات در حال شنا تذکر می دهند تا از دریاچه خارج شوند،اما به دلیل بی توجهی افراد، تیم های آتش نشانی به ناچار با نیروی انتطامی تمای می گیرند.

میرزایی مقدم ادامه داد:متاسفانه طی سال های گذشته چندین نفر به دلیل شنا در دریاچه های” کیو “و “شاپوری” غرق شدند و جان خود را از دست دادند. چرا که بدون هیچ‌گونه مهارتی در فن شنا اقدام به آب تنی آن هم در نقاط ممنوعه کرده بودند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت:تابلو شنا ممنوع و بنر های هشدار دهنده خطرات شنا در دریاچه ها و آبگیرها نیز توسط سازمان آتش‌نشانی در این مکان ها سالانه نصب می شود.

وی بیان کرد:متأسفانه جوانان بی‌احتیاطی می‌کنند،مهم‌ترین اقدام رعایت کردن و تفریح سالم است و اگر می‌خواهند آب‌تنی کنند به استخر شنا بروند و در محلی که نجات غریق حضور دارد شنا کنند و به هشدار های ایمنی سازمان آتش‌نشانی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/