مدیرکل تامین اجتماعی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت به کارگیری همه ظرفیت های استان برای حمایت و تقویت کار و تولید

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت:از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای حمایت و تقویت حوزه کار و تولید و رونق و شکوفایی اقتصادی کارگاه های استان استفاده می کنیم.

به گزارش همای سعادت،منوچهر گودرزی در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگردر کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد،اظهار داشت: تامین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده ای در جهت حفظ کار وتولید، از جمله بخشودگی جرایم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان،تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه های مدیون استان صورت گرفته که همه این برنامه ها در جهت امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحدهای تولیدی وصنعتی استان صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب سازمان در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه ای،غیرحضوری نمودن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است .

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به حجم جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی استان اضافه کر:بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش این مجموعه قراردادند که ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه ها فعالیت می کنند واز خدمات بیمه ای تامین اجتماعی بهره می برند.

انتهای پیام/