طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد خردادماه تکمیل می‌شود

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، گفت: طرح توسعه این فرودگاه از جمله تکمیل باند و سطوح پروازی تا پایان خرداد امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش همای سعادت به نقل از خبر آنلاین، علی کاملی روز شنبه درباره این طرح اظهار داشت :اتمام طرح توسعه شامل تکمیل باند، سطوح پروازی و جاده حفاظتی جهت افزایش ایمنی و امنیت پرواز، به صورت جدی و با پیگیری مجموعه مدیریت استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افرود: در طرح توسعه حدود ۲۰ هزار هکتار خاکبرداری انجام شده و با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه روند انجام آن رضایتبخش است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح توسعه این فرودگاه مصوب سفر سال ۹۲ هیات دولت است که از محل منابع استانی آغاز شد و تا تیر ۹۹ به پیشرفت ۸۵ درصدی رسید.

کاملی افزود: از ۲۰ بهمن سال گذشته باتوجه به برگزاری جلسه‌ ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مساعدت مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروژه بر اساس فهرست بهای سال ۹۲، با اختصاص ۱۲ میلیارد تومان ادامه پیدا کرد.

وی گفت: ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز به صورت تهاتر از طریق راه و شهرسازی پرداخت شده است و مابقی مطالبات آن نیز با مساعدت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می شود.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، افزود: تعللی در پرداخت صورت وضعیت های پیمانکار طرح وجود ندارد و در صورت ادامه همین روند، طرح هشت ساله توسعه فرودگاه خرم آباد در دولت دوازدهم بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/