به‌ مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

طنین زنگ انقلاب در مدارس لرستان+عکس

با فرا رسیدن چهل وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،طنین زنگ انقلاب در تمام مدارس استان لرستان نواخته شد.

به گزارش همای سعادت، این مراسم در خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی،فرهنگیان و دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی”نواب صفوی”برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در تاریخ هر کشور روزهای به یاد ماندنی وجود دارد و تاریخ آن کشور را به گونه‌ای دیگر رقم زده است،گفت:در فرهنگ اسلامی این روزها را یوم الله می‌نامند که خداوند گلوی ظالمین را می‌فشارد و لطف و نصرت الهی خود را شامل گروهی که در راه حقیقت ایستاده اند می‌کند .

وی افزود:رژیم طاغوت، زیر سلطه استکبار و وابسته به بیگانگان بود و از خود تصمیمی نداشت که حضرت امام خمینی (ره) با همراهی و اعتماد ملت و توسل به خداوند در مقابل استکبار ایستاد و انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

امام جمعه خرم آباد امروز را یکی از مقاطع حساس نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت:با توجه به اتفاقات در حال وقوع پیرامون کشور باید هوشیار بود و با وحدت و پیروی از رهبر انقلاب از امنیت این کشور دفاع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیا بیان اینکه انتخابات پیش رو انتخاباتی امنیت ساز است،تصریح کرد:همه باید در انتخابات مشارکت کنیم و دانش آموزان به عنوان پیشرو باید دیگران را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم با تبریک ایام دهه فجر و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی، گفت:در آموزش و پرورش ستاد دهه فجر تشکیل شده است و برای این ایام برنامه ریزی مناسبی برای برپایی جشن های دهه جر شده است

رضا عزتی با بیان اینکه از امروز جشن های دهه فجر در مدارس استان آغاز شده است افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در این دهه هر زور یک ساعت به برپایی جشن های دهه فجر در مدارس اختصاص داده شده است و دانش اموزان به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شاد و مفرح می پردازند و از مدیران مدارس خواسته شده است که تزئین مدارس به شکلی زیبا نظیر جشن های دهه ۶۰ صورت گیرد.

احسان یاوری معاون سیاسی استاندار لرستان هم در این مراسم در سخنانی کوتاه دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و بر حضور حداکثری در جشن های انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تاکید کرد.

بنا به این گزارش، دکلمه خوانی دانش آموز دبستانی،اجرای گروه سرود و پخش کلیپ از دیگر برنامه این مراسم بود.

انتهای پیام/