قطع برق ۶۴ اداره پرمصرف در لرستان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت:در طرح پایش از راه دور مصرف برق ادارات دولتی و نهادهای عمومی که از ابتدای پیک آغاز شده، در هفته گذشته برق ۶۴ اداره پرمصرف در استان قطع شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مهندس مهران امیری با بیان اینکه از ابتدای پیک بارسال جاری، برنامه ریزی های فراوانی جهت عبور از پیک بدون خاموشی با برنامه، در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: یکی از این برنامه ها پایش ۲۴ ساعته برق مصرفی ادارات و نهادهای عمومی می باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه سال قبل کاهش دهند و در صورت عدم رعایت این الگو برق ها قطع خواهد شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: طی پایش برق مصرفی ادارات در هفته گذشته تعداد ۶۴ اداره در سطح استان بعلت عدم رعایت الگوهای مصرفی برق آنها قطع گردید.

امیری با اشاره به اینکه روند پایش ادارات دولتی و نهادهای عمومی تا پایان پیک ادامه دارد، ابراز داشت: در مرحله اول به اداراتی که نسبت به رعایت الگوی مصرف همکاری ندارند، اخطار داده میشود و در صورت تکرار علاوه بر قطع برق،  لیست آنها به استانداری ارسال میگردد.

 وی در پایان گفت: امیدواریم که با برنامه های منسجمی که در نظر گرفته شده شاهد خاموشی های با برنامه در تابستان سال جاری نباشیم و برق مطمئن و پایدار را به هم استانی های عزیز ارائه نماییم.

انتهای پیام/