مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

قلعه «فلک‌الافلاک» پربازدیدترین جاذبه تاریخی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت:در تعطیلات نوروز امسال تاکنون ۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر از قلعه تاریخی «فلک‌الافلاک» خرم آباد بازدید کرده اند.

به گزارش همای سعادت،عطا حسن‌پور با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ۵۸ هزار و ۴۳۷ نفر از قلعه فلک الافلاک خرم آباد بازدید کردند،اظهار داشت:این اثر در صدر جاذبه‌های پربازدید استان قرار گرفت.

وی افزود:قلعه فلک الافلاک یکی از جاذبه‌های پرمخاطب گردشگری در استان لرستان و کشور است که با بهبود وضعیت جوی استان و آغاز دور دوم سفر‌های نوروزی، روند بازدید از این جاذبه تاریخی و سایر جاذبه‌های لرستان افزایش خواهد یافت.

حسن پور با بیان اینکه آبشار و روستای گردشگری بیشه دومین جاذبه پرمخاطب استان در روز‌های گذشته بوده است،گفت:با توجه به اقدامات انجام شده برای ثبت جهانی این روستا، امیدواریم در آینده نزدیک با نهایی کردن این پرونده، شاهد توسعه گردشگری و افزایش حضور گردشگران در این جاذبه طبیعی و توریستی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان ادامه داد: آثار و خانه‌های تاریخی، موزه‌ها و اماکن مذهبی لرستان نیز مورد استقبال و توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

حسن پور گفت:برای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری و تسهیل خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی، نرم افزار “لرستان سفر” در دسترس عموم قرار گرفته و امکان خرید و تهیه بلیط از طریق آدرس اینترنتی http://bilit.tafrihati.com فراهم شده است.

انتهای پیام/