نماینده ولی فقیه در لرستان:

قوای سه گانه مشکلات مردم را برطرف کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:قوای سه گانه در کشور و استان باید با همدلی،هماهنگی و هم افزایی مشکلات مردم را به ویژه در امر اشتغال و معیشت برطرف کنند.

به گزارش همای سعادت،حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید فطر خرم‌آباد اظهار داشت: هرکس در راه خدا برای دین و ایمان جهاد کند و در کسب تقوا بکوشد به خودش نفع و سود می رسد.

وی با اشاره به اینکه رمضان ماه تقویت اراده است، افزود: برای نزدیک شدن به قله ها باید همت و کارمان پس از ماه مبارک رمضان بیشتر شود و عموم مردم با تقویت اراده ای که پیدا کرده اند با اخلاص بیشتر خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با اتحاد ما مخالفت هستند، در کشور ما اتحاد سبب شد مشکلات پر خطری را پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: قوای سه گانه در کشور و استان باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی مشکلات مردم را به ویژه در امر اشتغال و معیشت برطرف کنند.

وی گفت:امروز راهبرد دشمن تحریف، دروغ گویی و بدبین کردن افراد نسبت به یکدیگر است بنابراین در شناخت راهبرد دشمن باید بروز بود و ماه مبارک رمضان این نیرو و اراده را به ما عطا کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ماه رمضان و روز عید فطر ما را زنده می کند،عنوان کرد:عید فطر و ماه مبارک رمضان ما را به وادی رحمت الهی وارد کرده و از کج روی و انحرافات دور ساخته است، ماه مبارک رمضان نمادی است که دل ها می توانند بعد از این ماه به هم نزدیک شوند.

انتهای پیام/