معاون سیاسی سپاه لرستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت پایدار است

معاون سیاسی سپاه لرستان گفت:امنیت پایدار در کشور در گرو حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش اختصاصی همای سعادت، بهمن سپهوند در نشست با اصحاب رسانه لرستان به مناسبت روز بسیج رسانه اظهار کرد:امروز مهم ترین مقوله کشور انتخابات است، انتخاباتی که از ابعاد مختلف داخلی؛منطقه ای و فرا منطقه‌ای برای ما حائز اهمیت است.

وی ادامه داد:رهبر معظم انقلاب برای مقابله با دشمنان ۴ راهبرد اعلام فرمودند که یکی از این راهبردها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد و همین وجه تمایز انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب های جهان است.

سپهوند یادآور شد:مشارکت حداکثری مد نظر رهبر معظم انقلاب؛برای شکست راهبردهای دشمنان بسیار مهم است ما در طول این سالیان تمام راهبردهای نظامی؛فرهنگی و اقتصادی دشمنان را با مشارکت حداکثری شکست دادیم.

معاون سیاسی سپاه لرستان، به وجود دشمن در داخل کشور هم اشاره و تصریح کرد:نظام اسلامی از اول تاکنون در داخل با توطئه مخالفین و معاندین روبرو بوده که هزینه های بسیاری را هم برای مقابله با آنها متحمل گردیده که اما بهترین راه مقابله با این دشمنان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

وی اضافه کرد:کشور ما در بعد منطقه ای و فرامنطقه‌ای دارای دوستان و رقیبانی است که رقیبان برای تحلیل اوضاع داخلی ما انتخابات را به شدت رصد می کنند تا نحوه برخورد با ما را انتخاب کنند.

معاون سیاسی سپاه لرستان تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی برنامه ریزی کرده اند و به همین خاطر از ماه ها قبل برای انتخابات مشغول تولید محتوا در فضاهای مجازی و حقیقی هستند.

سپهوند به بحث جهاد تبیین گسترده با هدف جنگ شناختی دشمنان اشاره و بیان داشت:هدف دشمنان از این همه برنامه و توطئه ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی و عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا شاید بتواند به آرامی به اهداف شوم خود در آینده برسند پس مردم باید هوشیار باشند.

معاون سیاسی سپاه لرستان در پایان به هدف قرار دادن سلامت انتخابات توسط دشمنان داخلی و خارجی اشاره و خاطرنشان کرد:سلامت انتخابات و حضور تمام گروه ها و جریان های سیاسی در انتخابات برای ما مهم است چراکه دشمنان قصد دارند اصل سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند؛پس باید با حضور حداکثری و وحدت و همدلی مانع از تحقق اهداف دشمنان شویم.

یاسر نظری چگنی
انتهای پیام/