نظارت روزانه گشت و بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر در خرم آباد

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد،از نظارت روزانه گشت و بازرسی این سازمان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مهدی صفر بیرانوند، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: روزانه، سه گشت نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری در سطح شهر فعال هستند.

وی افزود: پیشنهاد نرخ کرایه امسال، به شورای شهر ارسال شده و منتظر تایید و ابلاغ از سوی شورای شهر و فرمانداری هستیم ولی تا کنون ابلاغ نشده است بنابرین نرخ کرایه فعلا هیچگونه تغییری نکرده و خودورهای تاکسی که بر خلاف نرخ مصوب از مسافران، کرایه اخذ می کنند، در صورت مشاهده برابر قانون با آنها برخورد به عمل می آید.

صفر بیرانوند در ادامه بیان کرد:از مسافران تقاضا داریم، از تاکسی استفاده کنند و اگر راننده تاکسی، مازاد بر نرخ مصوب از آنها پول اخذ کرد، با یاداشت کردن کد تاکسی که بر روی شیشه عقب تاکسی ثبت شده است به سازمان یا گشت های سطح شهر اعلام کنند تا با آنها برخورد قانونی شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد در پایان گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری، ۸۰۰ دستگاه تاکسی موقت و حدود ۱۳۰ آژانس درون شهری در سطح شهر خرم آباد فعالیت دارند که به صورت شبانه روزی، آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

انتهای پیام/