پایان انتظار ۱۴ ساله/ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در شهریور امسال با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سید آرش قیاسیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت چمن در استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد استارت زده شد،اظهار کرد: تا هفته آینده چمن ۱۰۰در ۷۰ متری بطور کامل بذر پاشی می‌شود.

وی افزود:سازمان مجری که پیمانکار استادیوم مذکور هست قول داده اند تا اواسط شهریور پروژه تحویل و با دستان مبارک ریاست محترم جمهوری افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد:با همت زیویار استاندار مردمی و ورزش دوست لرستان، ۶۰ میلیارد تومان تخصیص به طرح مذکور تعلق گرفت.

گفتنی است،نگاه ویژه استاندار ورزشی لرستان، در کلیه حوزه‌های ورزش و جوانان، که با نگاه مدبرانه خود چشم و چراغ ورزش را در این دوره مدیریتی به بهترین شکل ممکن در توجه جدی به ورزش قهرمانی و قهرمانان ملی،نگاه به توسعه سرانه فضای ورزشی و حوزه جوانان روشن کرده است غیر قابل انکار است و این امر از توجه جدی مرد اول صدارت استان در مقوله پر مخاطب ورزش است.

از طرفی سید آرش قیاسیان نیز که خود از بدنه ورزش استان به جایگاه مدیرکلی رسیده است،با برنامه ر‌یزی های علمی و مدون خود و عبور از موانع،با سرعت قطار ورزش استان را به شایستگی در حوزه های مختلف همچون ورزشی، عمرانی، جوانان و… بروی ریل توسعه و پیشرفت به حرکتی کم نظیر وا داشته است که طرح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدیرکل ورزش و جوانان استان با پیگیریهای فراوان و تلاش شبانه روزی و رایزنی با وزیر و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و دیگر نهادهای مرتبط با موضوع در پایتخت تا حصول نتیجه و فراهم نمودن شرایط افتتاح این ورزشگاه گام برداشت و رویای ۱۵ ساله جوانان و مردم لرستان را به واقعیت بدل کرد.

شایان ذکر است،پس از سالهای سال در حالیکه ساخت کامل این ورزشگاه ناتمام و مغفول مانده بود،با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تصدی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و مساعدت و همکاری استاندار ورزش‌دوست،کمتر از یکسال آماده افتتاح شد، که همزمان با فرارسیدن هفته دولت در شهریور ماه سالجاری با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

انتهای پیام/