پایان بازسازی مناطق سیل زده پلدختر توسط رییس جمهور اعلام می‌شود

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: پایان بازسازی مناطق سیل زده استان در آیینی به صورت ویدیو کنفرانسی با رییس جمهوری و با حضور یکی از وزرا در پلدختر اعلام می‌شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا ،مسعود رضایی اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات جدید تکمیل واحدهای نیمه تمام سیل زدگان در شهرهای پلدختر و معمولان میتوانند جهت تشکیل پرونده به ستادهای بنیاد مسکن معین اردبیل و اصفهان در معمولان پلدختر مراجعه کنند.

 وی افزود: بانک سینا آمادگی دارد که برای این افراد سیل زده پرونده  تشکیل و با دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی  واحد های آنها تکمیل شود.

 رئیس بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: روستای سیل زده ملاوی که تا کنون بلاتکلیف مانده بود توسط مسوولان مشکلات پیش روی آنها برطرف و مقررشد از اراضی روستای سراب حمام برای احداث اهالی این روستا تفکیک شود.

 وی اضافه کرد: اهالی روستای ملاوی می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن و ثبت نام در سامانه جهت دریافت زمین و آغاز فعالیت احداث منازل مسکونی خود در روستای سراب حمام تشکیل پرونده دهند.

 ?
رضایی یادآورشد: قسمتی از دایک حفاظتی روستای چم مهر معارض دارد که فرماندار پلدختر نسبت به رفع معارض آن اقدام می کند و با همکاری شرکت خانه گستر ادامه فعالیت آن آغاز میشود.

 وی ادامه داد: افراد سیل زده سایت چهار هکتاری شهر پلدختر جهت تشکیل پرونده برای دریافت سند و مراحل نهایی واگذاری اراضی به  اداره راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.

 رییس بنیاد مسکن استان لرستان با بیان این که ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرستان سیل زده پلدختر بازسازی و تعمیرشده  است، گفت: واحدهای احداثی سیل زدگان این شهرستان  کمک بلاعوض دریافت کردند اما برخی از این واحدها به خاطر زیربنای زیاد هنوز تکمیل نشدند اما قابلیت بهره برداری و استفاده و سکونت در آن را دارند.

 رضایی  افزود: با توجه به این که ستادهای معین اصفهان و اردبیل در حال تغییر و تحول و تحویل پرونده های سیل زده به استان لرستان هستند پایان بازسازی مناطق سیل زده لرستان در مراسمی در سطح کشور توسط رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور یکی از وزرا در پلدختر اعلام می شود.

انتهای پیام/