پنج هزار بازرسی از واحدهای صنفی خرم‌آباد انجام شد

رییس اتاق اصناف لرستان ،گفت: پنج هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی خرم‌آباد همزمان با آغاز محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا از ۱۹ فروردین جاری تاکنون انجام شده است.

به گزارش همای سعادت ،منوچهر اسبکوه ،اظهار داشت :طبق مصوبه ستاد استانی کرونا و بخاطر وضعیت قرمز استان، فعالیت گروه های شغلی ۲، سه و چهار تعطیل شد که به همین منظور پنج هزار بازرسی از واحدهای صنفی مرکز استان صورت گرفت و منجر به تشکیل پرونده و تذکر به ۶۸ واحد شد.

وی افزود: تاکنون ۳۲ مجتمع تجاری (پاساژ ) و واحد صنفی در این شهرستان تعطیل شده است.

رییس اتاق اصناف لرستان ،گفت: در راستای تعطیلی بازار استان از ۱۹ فروردین ماه تاکنون، کسبه و بازاریان همکاری خوبی برای تعطیلی واحدهای خود داشتند که این اقدام قابل تقدیر است.

اسبکوه از همکاری خوب بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و بسیج اصناف تقدیر کرد و گفت: اعمال محدودیت ها و نظارت بر بازار تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

رییس اتاق اصناف لرستان افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تغییراتی برای محدودیت های مشاغل گروه ۲ اعمال شد و قنادی ها، شیرینی و آبمیوه فروشی ها با عنوان بیرون بر می توانند فعال باشند.

اسبکوه  تصریح کرد: گل فروشان  هم می توانند فعالیت داشته باشند اما در صورت مشاهده تزیین ماشین عروس، با صاحبان این واحدها برخورد قانونی می شود.

براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا گروههای شغلی به چهار گروه تقسیم شده است و طبق این مصوبه تنها گروههای شغلی یک در شرایط قرمز حق فعالیت دارند. 

انتهای پیام/