پیام خداحافظی استاندار سابق لرستان

استاندار سابق لرستان درپیامی ازمردم این استان خداحافظی کرد.

به گزارش همای سعادت، فرهاد زیویار، استاندار سابق لرستان با انتشار پیامی مهم ترین دستاوردها خود در دوران مسوولیت به عنوان مقام عالی دولت در لرستان را تشریح کرد.

متن پیام فرهاد زیویار به این شرح است؛

وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ
و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد کن و با خروجی نیکو برون آر

مردم عزیز ولایتمدار، غیرتمند و شهید پرور لرستان
سلام علیکم
خداوند سبحان را شاکرم که توفیق عنایت کردند که برهه‌ای از عمر خویش را به خدمتگزاری به شما مردم بزرگوار سپری نمایم؛ همواره تلاش نمودم با استفاده از تمامی توان و تجربیات خویش در خدمت صادقانه به مردم نجیب از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزم.

با شروع خدمت در استان به همراه تمامی همکاران، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود از جمله نخبگان و جوانان استان و تجربیات پیشکسوتان در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی را در اولویت قرار دادم و سعی گردید ظرفیت‌های مغفول مانده را شناسایی و بیشتر مورد عنایت قرار گیرد.

همانگونه که اطلاع دارید استان دارای مشکلات، مسائل مزمن، تاریخی و حل نشده‌ای می‌باشد بنابراین تیم مدیریتی تلاش نمود ضمن همدلی، همراهی و صد البته با برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌های اجرایی و با عنایت به حمایت و تأکید رئیس جمهور محترم و وزیر محترم کشور هر آنچه در توان داشت به کار بندد تا بخشی از مشکلات لرستان عزیز رفع و رجوع گردد.

بعنوان استاندار دولت مردمی در طول مدت خدمت سعی وافر داشتم با ایجاد همراهی و همدلی، اخلاق محوری و پیگیری مجدانه همه وقت خود را مصروف به مردم نموده تا همان قدر که نماینده دولت در استان باشم نماینده مردم نیز در دولت باشم. در همین راستا با همراهی همکاران بخشی از وقت خود را به حضور می‌دانی و دیدار‌های رو در رو در جهت درک ملموس‌تر اختصاص پیدا کرد.

در طول مدت خدمت حتماً نقصان‌ها و کم و کسری‌های باقی مانده است اما تلاش شد با ایجاد امورزیر ساختی، زیربنایی و عمرانی(راه‌های ریلی و هوایی) و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعت در دستور کار قرار داده شود که برای مداومت آن تکمیل و پیگیری هم لازم است. اقداماتی از قبیل مشارکت مردمی در پروژه‌های استان، احیاء واحد‌های تولیدی راکد، توسعه کشاورزی صنعتی، سد‌ها، راه‌های اصلی و فرعی، گردشگری، توسعه بیمارستان‌سازی، گسترش حوزه و….. همگی دستاورد‌ها و راهبرد‌های زیربنایی ارزشمندی بود که در طول این مدت با کمک همکارانم تا حدودی محقق گردید که می‌تواند زمینه ساز جهش برای توسعه پایدار سال‌های آینده لرستان قوی باشد.

با ادای احترام به مردم عزیز استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تقدیر و تشکر از وزیر محترم کشور، نماینده محترم ولی فقیه در استان، اعضای محترم شورای تأمین استان، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت معظم و اعضای محترم شورای اداری که در مراسم تودیع، بصورت حضوری و یا با ارسال پیام بنده را مورد تفقد قرار دادند و همچنین همه عزیزانی که با نقد‌های منصفانه کم و کسری‌ها را مطرح کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در پایان ضمن تشکر ویژه و توفیق روز افزون برای همه عزیزان، رجا واثق دارم مدیریت جدید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، تلاش، خدمت صادقانه مصمم است گام‌های اساسی‌تری جهت رفع مشکلات پیش روی مردم ولایی و غیرتمند برداشته شود و قطعاً این مهم با توکل به خدا و همت دلسوزان نظام و با نظر ویژه حضرت ولی عصر اروحنا فداه و تحت زعامت نایب بر حق ‌ایشان و دعای خیر شما مردم محقق خواهد شد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرهاد زیویار-خادم مردم لرستان

انتهای پیام/