کاراته کاران قهرمان پلدختر تجلیل شدند  

در آیینی با حضور جمعی از مسئولان، از ۵۵ کاراته کار قهرمان مسابقات غرب کشور تجلیل شد.  

به گزارش همای سعادت از پلدختر ، آیین تجلیل از کاراته کاران قهرمان غرب کشور با حضور سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، مهرداد محمودی،رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد.
 
مهرداد محمودی،رئیس ورزش و جوانان پلدختر در این آیین گفت:مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر در سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در حجم عظیمی از گل و لای و آوردهای سیلابی مدفون شد به طوری که به سالن های ورزشی خسارت وارد شد و زمین چمن فوتبال نا پدید شد و تنها استخر شنای، دیواره ورزشگاه ، فضای محوطه ، ساختمان اداری ورزش و جوانان پلدختر همراه با تجهیزات دچار آسیب جدی شدند.
 
وی افزود:با پیگیری های نماینده پلدختر و معمولان پس از چند ماه پس از سیل مجموعه ورزشی ترمیم و بازسازی و مشکلات رفع شد و آماده استفاده  قرارگرفت.

محمودی گفت: با تلاش و رایزنی های به عمل آمده از سوی نماینده مردم پلدختر در مجلس سه بار وزیر ورزش به شهرستان پلدختر سفر و اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص یافت که جای قدردانی و تشکر دارد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان پلدخترگفت:با تلاش و رایزنی نماینده مردم در مجلس با وزارت نفت اعتبار ۶ زمین چمن مصنوعی در روستاهای پرجمعیت شهرستان تامین شد که تا کنون سه زمین آن احداث شده و مابقی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.
 
وی به نقش و اهمیت ورزش در سلامت انسان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش ورزش و جایگاه ویژه آن در اعتلای سلامت و نیز قهرمان پروری ، تقویت زیرساخت های ورزشی در اولویت دولت قراردارد.
 
محمودی بهترین راه پیشگیری از اعتیاد را ورزش دانست و  یادآورشد: توسعه ورزش در جامعه موجب کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی می شود و امروزه  امروزه نقش آن در پیشگیری از اعتیاد به اثبات رسیده است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان به لحاظ جوانی جمعیت و تمرکز فضاهای ورزشی در یک نقطه و به دلیل موقعیت جغرافیای این شهرستان نیازمند احداث مجموعه ورزشی شماره ۲ است.
 
در این آیین از ۵۵  کاراته کار قهرمان غرب کشور،هفت مربی پلدختر و از مادر شهید ایرج عیدی نژاد با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
 
همچنین به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن که مراسم این روز به خاطر حادثه تروریستی شهدای کرمان به تاخیر افتاد امروز برگزارشد و از ۲۷ معلم و مربی و ۵۰ دانش آموز دبستان آفتاب و مهتاب شهر پلدختر تجلیل به عمل آمد.

 عکس وخبر:محسن مهرابی

انتهای پیام/