کارگروه تدوین بسته های رسانه ای انتخابات تشکیل می شود

در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان،تشکیل کارگروه تدوین بسته های رسانه ای ویژه انتخابات به تصویب رسید.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که عصر روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه برگزار شد،تشکیل کارگروه تدوین بسته های رسانه ای ویژه ی انتخابات پیشرو به تصویب رسید.

مدیران صداوسیما،فرهنگ و ارشاد اسلامی،روابط عمومی استانداری و اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری اعضای این کارگروه را تشکیل خواهند داد.

تشکیل کارگروه اطلاع رسانی کنگره شهدا دیگر مصوبه ی این جلسه بود که مدیران بنیاد شهید، سپاه پاسداران،بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس،مدیران کل امور اجتماعی و امور بانوان و سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان اعضای آن را تشکیل خواهند داد.

در این کارگروه نیز بسته های رسانه ای و تبلیغاتی رویداد مهم کنگره شهدا در خرم آباد تدوین خواهند شد.

ابلاغ به روابط عمومی دستگاه ها برای تولید محتواهای حمایتی از نهضت مقاومت در فلسطین و انتشار از طریق ظرفیت های رسانه ای آنها علاوه برتولید و انتشار این محتواها از طریق رسانه های مختلف به صورت روزانه از دیگر مواردی بود که مصوب شد.

ابلاغ به دستگاه های اجرایی برای معرفی رابط خبری به اداره کل روابط عمومی استانداری به منظور تشکیل شبکه مجازی خبری دولت در استان، برگزاری دوره ی آموزشی تبیین و ارتقا سواد رسانه ای خبرنگاران در خصوص انتخابات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خبرگزاری ایرنا از دیگر مصوبات این جلسه بودند.

در این نشست همچنین ابلاغ شیوه نامه برنامه سه شنبه های خبری در دستور کار جلسه آینده ی شورای اطلاع رسانی استان قرار گرفته و بر برگزاری منظم و دوره ای جلسات شورای اطلاع رسانی به صورت ماهانه تأکید شد.

در این شورا که به ریاست استاندار لرستان برگزار شد،مدیران کل بازرسی و رسیدگی به شکایات،امور اجتماعی و امور بانوان استانداری لرستان،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر جلسه،سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر کل فناوری ارتباطات استان،مدیر خبر صداوسیمای لرستان و مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/