کتاب «قافله ی اشک وآه» و «بهشت بی‌نشان» در خرم آباد رونمایی شد

از کتاب «قافله ی اشک وآه» و « بهشت بی نشان» یادنامه ۴۴ شهید جاویدالاثر شهرستان خرم‎آباد رونمایی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در حاشیه نخستین یادواره شهدای جاویدالاثر استان لرستان که امروز، ۱۹ اردیبهشت از سوی شهرداری خرم‎آباد در سالن همایش‎های بانک صادرات خرم‎آباد برگزار شد، از کتاب «قافله ی اشک وآه» با پژوهش و نگارش آرش احمدی و کتاب «بهشت بی‌نشان» یادنامه ۴۴ شهید جاویدالاثر شهرستان خرم‎آباد نوشته محمدتقی عزیزیان رونمایی شد.

کتاب «قافله ی اشک وآه» ۵۵۰ صفحه ای است ،نوحه‌ها، مرثیه‌ها و روضه‌های حاج صادق آهنگران در سه دهه پس از دفاع مقدس توسط انتشارات شاپورخواست به چاپ رسیده است.

کتاب «بهشت بی نشان »شامل معرفی و بخش هایی از وصایای شهدای جاوید الاثر دفاع مقدس در لرستان است.ویراستاری این کتاب را فاطمه پوری برعهده داشته و حسین قاسمیان و مهدی بشیری نیز به ترتیب صفحه‌آرایی و طراحی جلد این کتاب را برعهده داشته‌اند و این کتاب با شمارگان هزار نسخه در انتشارات پراکنده خرم‎آباد منتشر شده است.

در این مراسم همچنین از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ، فرمانده انتظامی استان ، جانشین فرماندهی لشگر ۸۴ پیاده لرستان ، شهردار و رئیس و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد و سایر مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند ۴۴ تابلو فرش مزین به تمثال شهدای جاوید الاثر لرستان به خانواده های شهدای جاوید الاثر استان اهدا شد.

در این همایش صادق آهنگران مداح شاخص دوران دفاع مقدس به مداحی و روضه خوانی پرداخت.

انتهای پیام/