کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه‌ای لرستان درجشنواره شهید رجایی

شرکت آب منطقه‌ای لرستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش موضوعی” اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور” شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، براساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان، در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی،شرکت آب منطقه‌ای لرستان در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در بخش موضوعی و اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهور به‌عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

به همین منظور در جلسه‌ای که به منظور تجلیل از دستگاه‌های برتر در فرایند ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ برگزار شد، “داریوش حسن‌نژاد‌”مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، به‌ عنوان مدیرعامل برتر از سوی استاندار لرستان با دریافت لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای داریوش حسن نژاد-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان

با سلام و احترام
سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظوربهبودمستمرآن در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است که هرساله با اتکاء به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی برشاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد درهمین راستا؛ شرکت آب منطقه ای استان لرستان دربخش موضوعی اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور محترم ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲منشاء اقدامات ارزشمندو قابل تقدیردرراستای توسعه استان بوده است.
ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، بدینوسیله از همت والا، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران، که بنابر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیزاستان لرستان اهتمام ورزیده اید، از سوی ستاد جشنواره شهیدرجایی استان لرستان در سال۱۴۰۳به عنوان دستگاه برتر تقدیر و تشکر به عمل می آید.
امیداست با اتکال به خداوندمتعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)شاهدبهبودمستمر فرآیندهای انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتربه مردم شریف استان باشیم.

انتهای پیام/