طی مراسمی؛

یک لرستانی مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت توسعه گردشگری ایران شد

یک لرستانی به‌ عنوان مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت توسعه گردشکری ایران منصوب شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی،طی مراسمی با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت با تقدیر از زحمات مدیر سابق طی حکمی” مهدی امیدزاده منفرد” به‌ عنوان مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت توسعه گردشگری ایران منصوب شد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای ایشان با تأکید بر هم‌افزایی و همدلی بیشتر در سطح شرکت گفت:مطمئناً با حضور همکاران پرتلاش و مؤثر شرکت که توانسته‌اند عملکرد قابل‌ توجهی از خود ارائه دهند، با تعامل و همکاری، شاهد پیشرفت دوچندان این مجموعه خواهیم بود .

علی همتی در ادامه افزود:در فرآیند انتخاب مدیر جدید، معیارهایی همچون سوابق، تعهد کاری و تجربه مدیریتی مد نظر قرار گرفته و انتظار می‌رود با پایبندی به قوانین و بهبود ساختارهای موجود، در جهت ایجاد همکاری مؤثر با شرکت‌ها و واحدهای تابع گام های موثری برداشته شود.

 بنا به این گزارش،” مهدی امیدزاده منفرد” اهل شهرستان خرم آباد می باشد و سوابقی همچون رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان فردیس البرز مشاور هیئت مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، دکترای مدیریت گردشگری، پژوهشگر برتر دانشگاههای لرستان و آزاد اسلامی بروجرد و سوابق و مقالات علمی پژوهشی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/