سرپرست بیمه دی لرستان مطرح کرد؛

۴۸ هزار ایثارگر و خانواده شهدا در لرستان زیر چتر درمانی بیمه دی

سرپرست بیمه دی لرستان گفت:۴۸ هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش خدمات بیمه دی در این استان قرار گرفته اند.

به گزارش همای سعادت، بختیار بالت روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی اظهار داشت:بیمه دی با بیش از ۱۹ سال سابقه در صنعت بیمه ای کشور فعالیت موفقی داشته و جز ۵ شرکت برتر صنعت بیمه ای کشور است.

وی افزود:در سطح استان ۴۷ نمایندگی فعال و موفق دارد که در تمامی موارد بیمه ای به مردم خدمات ارائه می دهند.

سرپرستی بیمه دی در لرستان با بیان اینکه ۲۰ درصد بازار بیمه ای درمان کشور توسط بیمه دی انجام می شود،گفت:در سطح کشور ۴۸ شعبه و بیش از هزار و ۳۰۰ نمایندگی و کارگزاری در حال فعالیت هستند.

۴۰۰مرکز درمانی لرستان طرف قرار داد بیمه دی هستند

بالت بیان کرد: بیمه دی با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی در سطح کشور
و ۴۰۰ مرکز درمانی لرستان از جمله ۹۲ داروخانه و ۹۰ مطب پزشکی قرارداد دارد و در حال فعالیت و خدمات رسانی به بیمه شدگان می‌باشند.

وی گفت:یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر بیمه شده بنیاد شهید،امور ایثارگران
و جانبازان از خدمات بیمه دی در کشور بهره‌مند هستند که حدود ۴۸ هزار نفر از این جامعه هدف،در استان لرستان است.

بالت تصریح کرد:بیمه دی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف و پرداخت هزینه به بیمه شدگان اقدام نموده است.

سرپرست بیمه دی لرستان گفت: ۲ هزار میلیارد ریال هزینه های تکمیلی درمان ایثارگران استان و افراد تحت پوشش آنها طی سال جاری پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال نیز افزایش خواهد یافت.

خدمت به خانواده شهدا بزرگترین افتخار بیمه دی است

وی ادامه داد:افتخار ما و بیمه دی در کشور این است که سهامدار اصلی بیمه دی خانواده های شهدا در کشور بوده و در این راستا قشر عظیم جامعه هدف ما خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران استان می باشند و تلاش می شود خدمات ارائه شده به این عزیزان بیشتر از گذشته توسعه یابند.

بالت با بیان اینکه بیمه دی جزو پنج شرکت برتر این صنعت در کشور است عنوان کرد: عمده سهام این شرکت متعلق به خانواده شهدا است و در حال حاضر به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده در کشور خدمات ارایه می دهد.

وی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور ادامه داد: درآمد جامعه، قوانین دست و پاگیر ،عدم بازاریابی درست و جلب اعتماد مردم برای میل به بیمه از مهمترین دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در ایران است.

افزایش چشمگیر سرمایه شرکت بیمه دی

بالت افزود: کل سرمایه ثبت شده این شرکت در حال حاضر با ۴۵ درصد افزایش، از پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

وی بیان کرد: میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال بوده که رقم قابل توجهی است.

بالت همچنین گفت: یکی افتخارات بیمه دی، کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین ۱۰۰ شرکت داخلی در سال های ۹۸ و ۹۹ و همچنین کسب جایگاه اول از منظر فروش و بهره وری کلی و کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات طی سال گذشته است.

انتهای پیام/