توزیع ۱۵۰۰ بسته حمایتی بین خانواده ورزشکاران آسیب دیده از کرونا/ پیشتازی ستاد فرمان امام، در حمایت از اقشار آسیب پذیر

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، گفت: یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی بین خانواده‌های ورزشکاران آسیب دیده از کرونا در لرستان توزیع شد.

به گزارش همای سعادت ، حامد ویسکرمی روز پنجشنبه در رزمایش ورزش و احسان،اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور ،تهدیدات در فعالیت های اجتماعی ،بواسطه احساس مسئولیت مردم انقلابی و ارگان های اجتماعی با هدایت رهبر معظم اتقلاب به فرصت بی بدیل برای همدلی مردم‌ تبدیل شد.

وی افزود: در حوزه ورزش و با توجه به اهمیت فعالیت های جامعه ورزشی در کشور و استان بسته های حمایتی بین خانواده‌های ورزشکاران آسیب دیده از کرونا در لرستان توزیع شد.

ویسکرمی عنوان کرد :ستاد فرمان حضرت امام و بنیاد احسان از دستگاه های پیشتاز و پشقدم در کاهش آسیب های ناشی از کرونا ،با سپاه حضرت ابولفضل اقدامات مشترکی در حمایت از خانواده ها و اقشار آسیب پذیر انجام داده است.

وی به دیگر اقدامات درحمایت از ورزشکاران اشاره کرد و افزود:همچنین ۲۲ خانه ورزش در نقاط حاشیه‌ای و روستاهای محروم تجهیز و اقلام متعدد ورزشی در بین خانه‌های ورزش اهدا ءخواهد شد.

ویسکرمی اضافه کرد: در کنار این اقدامات، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد ۲۰ قطعه تشک کشتی به هیات کشتی استان اهدا خواهد کرد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تصریح کرد: ارزش ریالی این اقدمات که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای جامعه ورزش استان صورت گرفته بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

گفتنی است ،ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حمایت بنیاد احسان و همچنین همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران امروز تعداد هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سراسر استان به جامعه ورزشکاران آسیب دیده از کرونا اهدا نمود.

انتهای پیام/