کسب رتبه نخست اداره کل امور مالیاتی لرستان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل امور مالیاتی لرستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر گروه اقتصادی و مالی از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان، انتخاب شد.

به گزارش همای سعادت،مراسم تقدیر از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان لرستان با حضور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان عصر سه‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جشنواره که عملکرد سال گذشته ۵۶ دستگاه اجرایی استان در گروه های شش گانه و بر اساس ۱۶ شاخص عمومی و اختصاصی توسط سازمان مدیریت مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان اداری و استخدامی کشور مورد ارزیابی قرار گرفت؛اداره کل امور مالیاتی استان لرستان در گروه “اقتصادی و مالی” از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد، با کسب بالاترین امتیاز شاخص‌های ارزیابی رتبه نخست را به دست آورد و از حجت اله صالحی مدیر کل امور مالیاتی استان با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.

در این لوح، استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان با اشاره به ضرورت سنجش پویایی و بالندگی نظام اداری در تحقق اهداف عالیه نظام و تقدیر از همت و تلاش مجموعه مدیر و پرسنل مالیاتی استان، از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان لرستان تقدیر و آرزوی موفقیت کرده است.

صالحی درباره دریافت این رتبه برتر گفت:این مقام حاصل تلاش‌های شبانه روزی تمام همکاران در خانواده امور مالیاتی و همراهی و همکاری اصحاب محترم رسانه بوده است که به سهم خود قدردان زحمات یکایک آنها هستم

انتهای پیام/