آغاز انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای لرستان

انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان لرستان صبح پنج شنبه(امروز) ۱۴اسفند ماه کلید خورد.

به گزارش همای سعادت ، انتخاباتهیئت مدیره کانون وکلای لرستان، تحت تدابیر هیئت نظارت برگزار خواهد شد و پنج عضو اصلی هیئت مدیره برگزیده خواهند شد تا سکان مدیریت این نهاد صنفی پر اهمیت را برای دو سال بدست آورند.

رقابت اصلی میان نامزدهای دو ائتلاف بزرگ می باشد که هر کدام با ترکیبی مختص خود وارد میدان رقابت شده اند. نکته قابل توجه حضور بانوان برای اولین بار در ترکیب نامزدهای هر دو ائتلاف است.

کانون وکلای دادگستری استان لرستان بعد از تفکیک از کانون خوزستان برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و رؤسای آن از بدو تشکیل تا کانون آقایان دکتر محمد حسین حجاریان،غلامرضا رفیعی، محمدعلی رضایی آهنگران، یوسف رضایی مفرد و کیانوش هادی پور بوده اند.

اعضاء دوره پنجم کانون وکلاء استان نیز شامل آقایان کیانوش هادی پور، یوسف رضایی، دکتر فیروز احمدی، همایون آزادی و محسن ملکشاهی بوده اند.

کانون وکلای دادگستری نهادی منسجم و دارای ارکان مختلف است که وظیفه خدمت رسانی به وکلای عضو، آموزش کارآموزان و برگزاری امتحانات مربوطه، نظارت بر رفتار و عملکرد وکلاء، ارائه خدمات حقوقی به عموم جامعه و…. را عهده دار است و در کشور قدمتی قریب به یک قرن دارد…

گفتنی است ،ساعت اخذ رای از ۹ صبح لغایت ۴ عصر منظور گردیده است.

⁦سهراب فرشاد وکیل پایه یک دادگستری و روزنامه نگار

انتهای پیام/