ابلاغ مصوبه واگذاری مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد به ورزش وجوانان لرستان

سرپرست ورزش و جوانان لرستان از تعیین و تکلیف مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید “آرش قیاسیان”، یکشنبه ۳۰ مرداد، در خصوص تعیین و تکلیف مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد،اظهار کرد: پس از ۳۰ سال تنفیذ اسناد مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد با مساحت ۹۸ هزار شامل ۳ هکتار مستحدثات و حدود ۷ هکتار زمین در شورای عالی زمین و مسکن مصوب و توسط معاونت املاک و حقوقی وزارت مسکن و شهرسازی ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

وی افزود: مجتمع سبزی پرور که در محله موسوم به پشته حسین آباد قرار دارد دارای چهار سالن، یک محوطه چمن، یک پیست، یک زمین گلف و یک زمین ساحلی است.

قیاسیان گفت: مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم‌آباد دارای ظرفیت‌های مناسب ورزشی است که در صورت ساماندهی مطلوب‌تر آن می‌توان بخشی زیادی مشکلات ورزشکاران جنوب شهر خرم‌آباد را مرتفع کند.

وی بیان کرد: برابر ابلاغیه معاونت املاک و حقوقی وزارت مسکن و شهرسازی و در قالب ماده ۲۷ و زیر نظر استانداری و دستگاه‌های نظارتی با رعایت منافع مردمی و آورده سرمایه‌گذار، بخشی از املاک، قابلیت واگذاری ۴۰ ساله به بخش خصوص را دارد.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان،ادامه داد: ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ناظر بر مشارکت بخش خصوص خواهد بود.

به گفته قیاسیان این اقدام با پیگیری مهرداد ویسکرمی نماینده محترم مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان و اداره کل ورزش و جوانان لرستان با همراهی اداره کل مسکن و شهرسازی استان صورت گرفت.

یافته

انتهای پیام/