اتوبوس سیار تزریق واکسن کرونا در میدان ۲۲ بهمن خرم آباد مستقر شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد، از استقرار اتوبوس سیار تزریق واکسن کرونا با هدف واکسینه کردن افراد ناتوان در میدان ۲۲ بهمن این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، دکتر عباس آزادی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد گفت:طرح واکسیناسیون سیار کرونا، با هدف واکسینه کردن افراد ناتوان و استقرار در محل‌های پرتردد شهری از جمله در میدان ۲۲ بهمن این شهرستان، با همکاری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.

وی افزود: به‌منظور تسریع در انجام واکسیناسیون و رفاه حال همشهریان، علاوه بر فعالیت مراکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر، اتوبوس سیار برای تزریق واکسن کرونا در حال فعالیت است.

آزادی اظهار داشت: شهروندانی که به هر دلیل، اعم از مشغله زیاد، دوری از مراکز واکسیناسیون، معلولیت ویا کهنسالی، امکان حضور در مراکز تزریق واکسن را نداشته اند می‌توانند با مراجعه به اتوبوس‌ سیار، بدون کمترین سختی واکسن خود را دریافت کنند و یاریگر ما در این مسیر باشند.

رییس مرکز بهداشت خرم آباد بیان کرد: علاوه بر اینکه در تمام مراکز و پایگاه‌ها ی بهداشتی و تجمیعی، واکسیناسیون کرونا انجام می شود، تیم های سیار، در مراکز روستایی به صورت خانه به خانه و در مناطقی از سطح شهر، با همکاری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان خدمات واکسیناسیون را ارائه می دهند.

انتهای پیام/