ارتقاء رتبه کشوری مخابرات منطقه لرستان در آخرین ارزیابی شرکت مخابرات ایران

مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، از مهندس” نبی اله شمسی فر” مدیر مخابرات منطقه لرستان بدلیل ارتقاء و رشد در رتبه ارزیابی عملکرد سال گذشته در بین ۳۱ منطقه مخابراتی تقدیر کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات و تبیین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات که با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ، اعضای هیئت مدیره و مدیران مناطق در مشهد مقدس برگزار شد، از دکتر “شمسی فر” مدیر مخابرات منطقه لرستان و کارکنان این منطقه بدلیل ارتقاء و رشد در رتبه ارزیابی عملکرد سال گذشته در بین ۳۱ منطقه مخابراتی تجلیل بعمل آمد.

در بخشی از این لوح آمده است؛
بی هیچ تردیدی عملکرد جنابعالی و همکاران تحت مدیریتتان در مخابرات منطقه لرستان موجب ارتقاء و رشد در رتبه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ در بین ۳۱ منطقه مخابراتی شده است.ضمن شایسته ترین تقدیرها از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی آرزومندم.

“نبی اله شمسی فر” مدیر مخابرات منطقه لرستان در پیامی با حمد و سپاس از عنایت خداوند متعال، این موفقیت را مرهون همت همکاران تلاشگر و زحمتکش استان و حمایت های مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از مسئولان استان دانست و از تلاش و کوشش همکاران تقدیر کرد.

انتهای پیام/