افتتاح مجهزترین درمانگاه شبانه روزی «مهرداد» در خرم آباد

مجهزترین درمانگاه و اورژانس شبانه روزی «مهرداد» با حضور مسئولین و مردم در محله محروم دره گرم خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت، مجهزترین درمانگاه تخصصی شبانه روزی مهرداد با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمع کثیری از پزشکان و آحاد مردم در خرم آباد افتتاح شد.

کبری ولدی بیرانوند، موسس درمانگاه شبانه روزی مهرداد در نشست با اصحاب رسانه به تشریح اهداف و تنوع خدمات این درمانگاه پرداخت و گفت:این درمانگاه برای خدمت به مردم منطقه محروم دره گرم افتتاح شده و تمام هدف ما بر ارائه خدمات مطلوب درمانی متمرکز است.

وی به هزینه ۳۰ میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز این درمانگاه اشاره و اظهار داشت: درمانگاه شبانه روزی مهرداد در زمینی به متراژ ۷۰۰متر مربع ساخته شده تا برای ساخت قسمت های مختلف درمانی با کمبود زمین مواجهه نشویم.

ولدی بیرانوند اظهار داشت:در این درمانگاه انواع خدمات درمانی و پزشکی به جز بستری طولانی مدت انجام و ارائه می شود.

موسس و مسئول فنی درمانگاه مهرداد توضیح داد:در این درمانگاه برای اولین بار در خرم آباد قسمت دندانپزشکی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

ولدی بیرانوند تصریح کرد:وجود اورژانس شبانه روزی در این درمانگاه علاوه بر ارائه خدمات به همشهریان باعث کاستن آمار مراجعان به دیگر مراکز درمانی در خرم آباد خواهد شد.

وی ادامه داد:این مرکز درمانی کاملاً خصوصی و مورد تآئید دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

ولدی بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد:سعی کردیم محیط درمانگاه مهرداد به گونه ای باشد که بیماران و مراجعان در لحظه ورود احساس آرامش و آسایش داشته باشند و هیچگونه نگرانی در باب دریافت خدمات پزشکی نداشته باشند.

بنا به این گزارش،در این درمانگاه خدماتی از جمله پزشک عمومی، اورژانس شبانه روزی، داخلی اطفال، زنان و زایمان و نازایی، پوست و مو زیبایی، چشم پزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، آندوسکوپی اسپیرو همچنین خدمات برای آقایان و خانم‌ها با سرعت و کیفیت بالا ارائه می‌شود.

آدرس درمانگاه مهرداد: دره گرم بلوار ولایت نبش بوستان ۷

انتهای پیام/