هم زمان با دهه‌فجر؛

افتتاح ۳۴ کلاس درس هم زمان با دهه‌ فجر در لرستان

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: ۳۴ کلاس درس هم زمان با دهه ‌فجر در استان افتتاح می شود.

به گزارش همای سعادت،محمد علی رضوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز تلاش دارند تا فضاهای آموزش مورد نیاز را در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا دانش‌آموزی به دلیل نبود فضای آموزشی از تحصیل بازنماند.

وی افزود: سالانه خیرین مدرسه‌ساز، مدارس زیادی را احداث می‌کنند و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند و امسال بیش از ۷۴ پروژه آموزشی تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و در حال حاضر نیز ۱۱۵ پروژه در دست احداث است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: هم زمان با دهه‌فجر، ۹ مدرسه در قالب ۳۴ کلاس درس افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید که بعد از تجهیز توسط آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

رضوی عنوان کرد: خیرین زیادی در مسیر مدرسه سازی همراهی و مشارکت دارند و این کار یک اقدام پسندیده است چرا که استعدادهای بسیار زیادی از درون همین مدارس شکوفا می‌شود و می‌توانند در آینده نقش خود را در پیشرفت و سربلندی کشور ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین مدرسه‌ساز در استان بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه کمک کردند که این کمک‌ها توسعه عدالت آموزشی و فراهم کردن بستری برای سوادآموزی و تحصیل را به همراه دارد.

انتهای پیام/