ایجاد خدمات هوانوردی ، فرصتی برای پیشرفت گردشگری استان

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان،گفت:ایجاد خدمات هوانوردی ، فرصت مناسبی برای گردشگری استان است که با عملیاتی شدن آن ، لرستان جزء اولین استان های ارائه دهنده ی آن است.

 به گزارش همای سعادت ، احسان ناصر ، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان، در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی لرستان ، به ایجاد خدمات هوانوردی در استان اشاره کرد و با بیان اینکه مدیر کل فرودگاه استان ، این موضوع را در استان پیگیری کرده و در پی اجرایی شدن آن است گفت : با عملیاتی شدن این طرح، لرستان جزء اولین استان هایی است که این خدمت را به مردم ارائه می دهد.

ناصر با بیان اینکه این هواپیماهای کوچک ، علاوه بر مسافربری ، قابلیت دارند تا ۶ ساعت پرواز و حمل و نقل هم داشته باشند افزود: شرکت های مختلفی در البرز و مرکزی در حال فعالیت در این خصوص هستند و می توان از تجربیات آنها استفاده کرد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه از طرف سازمان فرودگاه های کشور این امکان، فراهم شده که با استفاده از هواپیماهای کوچکتر ، خدمات گردشگری و حمل و نقلی انجام گیرد ادامه داد : در این حوزه از اتاق بازرگانی دعوت شده که در بخش سرمایه گذاری و همچنین به عنوان مشتری این خدمات، اقدام کند و از کمیسیون گردشگری انتظار داریم که با ما همکاری کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان اظهار داشت : مقیاس این کار به گونه ای است که در استان لرستان توجیه دارد و مهم این است که نقشه کار درست چیده شود تا بتوانیم بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این راستا در حوزه سرمایه گذاری ، نیاز به یک پلن داریم که سرمایه گذار بداند چگونه باید آن را اجرایی کند و تلاش ما این است که هم این پلن طراحی شود و هم نحوه اطلاع رسانی و اجرای آن مدنظر قرار گیرد.

این فعال اقتصادی گفت: استقبال سرمایه گذاران استان تاکنون خوب بوده و امیدواریم در آینده با موفقیت کار را با موفقیت انجام دهیم.