مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

بازدید بیش از ۳۶۶ هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان گفت:366 هزار و 219 گردشگر نوروزی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

به گزارش همای سعادت، عطا حسن پور در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: از این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی؛ ۶۶ هزار و ۳۸۰ نفر از جاذبه های تاریخی استان و تعداد ۱۸۳ هزار و ۶۶۱ نفر از جاذبه های طبیعی استان بازدید کرده اند.

وی با اشاره به بازدید ۳۳ هزار و ۷۲۶ نفر از جاذبه های دست ساز استان نیز اظهار داشت: این میزان بازدید از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین جاری انجام شده که با توجه به آمار مقایسه ای سال گذشته؛ این میزان بازدید از جاذبه های دست ساز استان ۱۴ درصد رشد داشته است.

حسن پور اضافه کرد:همچنین در مجموع بازددی های نوروزی امسال تاکنون؛ تعداد ۸۲۳ نفر از جاذبه های تفریحی، ۱۸۳ هزار و ۶۶۱ نفر از جاذبه های طبیعی و ۳۲ هزار و ۹۲۲ نفر از جاذبه های مذهبی استان بازدید کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان تصریح کرد: در نوروز سال جاری ۴۸ هزار و ۷۰۷ گردشگر و مسافران نوروزی از موزه های استان بازدید کرده اند.

حسن پور گفت:همچنین برای تسهیل خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی اپلیکیشن لرستان سفر برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته و امکان خرید و تهیه بلیط از طریق اپلیکیشن ها و تارنمای تهیه بلیط نیز میسر شده است.

انتهای پیام/