مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان:

«راه‌آهن» و «معشوره» اولویت‌های لرستان در اجرای طرح مولدسازی هستند

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت:«راه‌ آهن» و «معشوره» اولویت‌های استان در اجرای طرح مولدسازی هستند.

به گزارش همای سعادت،احسان کرمزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لرستان در زمینه مولدسازی و شناسایی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی یکی از استان‌های پیشروست،اظهار داشت: در ارزیابی وزارت اقتصاد، لرستان به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در این راستا شناخته شده است.

وی ادامه داد:اما در مواردی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم به عنوان مثال مولدسازی اموال مازاد آموزش و پرورش باید صرفا در همان راستا هزینه شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت:اعتبارات حاصل از مولدسازی اموالی که استفاده عام دارد را به پروژه‌های نیمه تمام تزریق خواهیم کرد تا روند پیشرفت آنها شتاب بگیرد.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی که شروع شده و یا از سال‌های گذشته مانده تحت عنوان پروژه‌های نیمه تمام استان محسوب می‌شوند حال می‌توان راه آهن لرستان یا آسفالت یک روستا را به عنوان یک پروژه نیمه تمام فرض کرد منتها کاری که اهمیت دارد این است که این پروژه‌ها را اولویت بندی کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان اظهار کرد: ضرورت دارد پروژه‌های کلان نیمه‌تمام در یک دسته بندی و پروژه‌های کوچک را نیز در دسته دیگر اولویت‌بندی کنیم.

کرمزاده تصریح کرد:در حال حاضر پروژه شاخصی که در دستور کار استان قرار گرفته “راه‌آهن” است که به صورت جدی در دست اقدام قرار دارد و میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهیم بود.

وی افزود:سد”معشوره” نیز دیگر پروژه بوده که صدور مجوزهای آن در دست پیگیری و حل شده است و روند اجرایی آن در روزهای آینده تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/