به‌همت شهرداری منطقه ۲صورت گرفت؛

تبدیل پارک معلم خرم آباد به پارک ورزشی

مجموعه چند منظوره ورزشی در پارک معلم، طی مراسمی با حضور اعضا شورا شهر خرم آباد و شهردار منطقه ۲ خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت،بهنام سلاحورزی، شهردار منطقه ۲ در آیین افتتاح و بهره برداری فضای چندمنظوره ورزشی ‌پارک معلم، اظهار داشت: با توجه به اینکه پارک معلم یک نوستالژی در خرم آباد است و این پارک باقدمت، سالهاست به صورت متروکه درآمده، تصمیم گرفتیم به فضایی مناسب برای ورزشکاران تبدیل کنیم.

وی افزود: بنابراین به مدت ۶ ماه حدود ۱۲۰۰ متر از این پارک را آزاد و به مجموعه ای چندمنظوره جهت ورزش های والیبال، فوتسال، دارت، اسکیت ، تنیس روی میز و … با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان تجهیز کردیم.

شهردار منطقه ۲ خرم آباد گفت: کار نیک همیشه پا برجا می ماند و سعی بر آن داریم بتوانیم پروژه های خوبی برای جوانان و مردم این شهر افتتاح کنیم.

حمیدرضا صفریان،عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد در این آیین، اظهار داشت:پارک معلم یک متروکه بود که چهره ای نازیبا به خود گرفته بود، با تلاش های شهردار منطقه ۲ این پارک احیا و مجموعه ای ورزشی برای مردم راه اندازی شد، که با توجه به شرایط جامعه تبدیل و تجهیز پارک ها به مکان های ورزشی یک نیاز مبرم است و جامعه را به سمت و سوی نشاط و شادابی می کشاند.

هادی زینی وند، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد یادآور شد: با تلاش های شبانه روزی شهردار منطقه ۲ و همکارانش در شهرداری،پارک معلم که مکانی متروکه بود تبدیل به فضای ورزشی شده که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: بنده خود از خانواده ورزش هستم، زمانی جوانان را در حال ورزش می بینم شور و نشاطی که در چهره ی آنها موج می زند برایم بسیار قابل درک است و از شور و نشاط جوانان ما هم خوشحال و شاد می شویم و همین برای ما کافی است.

در این مراسم، سبزیان رئیس توسعه منابع مالی شهرداری منطقه ۲، حامد تیموری رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ و علی افروزه رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد حضور داشتند.

انتهای پیام/