بازدید سرپرست شرکت گاز لرستان از پروژه‌های گاز رسانی شهر ازنا

سرپرست شرکت گاز لرستان به‌منظور ارزیابی روند پیشرفت پر‌وژه‌های گاز رسانی روستایی و صنایع و نظارت بر خدمات‌رسانی و هم‌چنین بررسی مسائل و مشکلات از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان ازنا بازدید کرد.

به گزارش همای سعادت، مهندس گودرزی در آغاز، ضمن بازدید از پیشرفت اجرای پروژه‌های گاز رسانی با حضور در اداره گاز ازنا، روند اداره امور در اداره گاز شهرستان و هم‌چنین نحوه خدمات‌رسانی به مشترکین را مورد بررسی قرار داد و گفت: شرکت گاز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، اجرای  پروژه‌های گازرسانی به صنایع، همواره همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که شرکت گاز لرستان در راستای حمایت از گازرسانی به سیمان سفید ازنا ضمن همکاری و مشاوره لازم نسبت به تقسیط مبلغ قرارداد اشتراک از زمان ابلاغیه قرارداد اقدام خواهد نمود، ادامه داد: تلاش ما در راستای بهره‌مندی همه مردم از نعمت گاز همواره جاری‌ست و در این مسیر هیچ‌وقت از ادامه راه باز نخواهیم ایستاد.

 

گفتنی‌ است ، سرپرست شرکت گاز استان و مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری لرستان از کارخانه سیمان ازنا بازدید، مسائل و مشکلات موجود برای گازرسانی به این کارخانه نیز مورد بررسی قرار گرفت.