رئیس پلیس‌ راه لرستان؛

برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان/۹۶ خودرودی متخلف توقیف شد

رئیس پلیس‌ راه لرستان از برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های استان خبر داد و گفت:۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته توقیف شد.

سرهنگ “محمد زارعی” در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس راه انتظامی استان با بکارگیری گشت های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از سامانه های هوشمند بصورت شبانه روزی محورهای مواصلاتی استان را مورد رصد و پایش قرار می دهد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات که بعضا منجر به جان باختن و برخی صدمات غیرقابل جبران برای هموطنان می شود، پلیس بدون هیچگونه اغماضی با رانندگانی که در سطح محورهای مواصلاتی استان با نادیده گرفتن قوانین و مقررات بخواهند خدشه ای به سلامت خود و دیگران وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: از این تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به صورت توقیف ساعتی و ۳ دستگاه به علت عدم رعایت قوانین و مقررارت و به عنوان خودروهای خطر ساز توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

زارعی در پایان با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه ساز خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی لرستان، رانندگانی که به هر نحو بخواهند قوانین و مقررات را نادیده بگیرند، پلیس ضمن توقیف خودرو به عنوان رانندگان حادثه ساز، به مراجع قانونی نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/