تاکید معاون استاندار بر ضرورت اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی /به کارگیری خبرنگاران به عنوان مشاور به پیشبرد دستگاهها کمک خواهد کرد

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف توسط روابط عمومی های ادارات، اظهار داشت : اگر دستگاهی در این خصوص ، کم کاری می کند ، به ما گزارش دهید ، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، دکتر محمود ثمینی ، در چهارمین نشست خبری مجازی در گروه مدیران و رسانه های لرستان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص تقویت حوزه روابط عمومی ها ،اظهار داشت : در بعضی ادارات، پستی به نام روابط عمومی وجود ندارد و بعضا با ابلاغ مدیران کل ادارات، روابط عمومی مشخص می شود ، در عین حال ، ما به دستگاهها ابلاغ کردیم که روابط عمومی های ابلاغی و آنها که پست روابط عمومی دارند ، به لحاظ اینکه کارشان بیشتر است ، توسط دستگاه مربوطه از لحاظ تجهیزات و امکانات مورد نیاز ، تقویت شوند.

وی در خصوص به کارگیری بانوان خبرنگار به عنوان مشاور در ادارات، بیان داشت : خیلی از ادارات و دستگاههای اجرایی ، پستی به نام مشاور ندارند و طی دو یا سه سال اخیر ، از شورای عالی اداری ، دستورالعملی مبنی بر عدم به کارگیری انشایی مشاورین را دریافت کرده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ، امتناع دستگاهها از ابلاغ مشاور را در جهت پیروی از این دستورالعمل دانست و افزود: علاوه بر آن در حال حاضر شرایط کرونا ، این اجازه را نمیدهد.

وی تصریح کرد : با این وجود اعتقادم بر این است که استفاده از نیروهای خبرنگار در سمت مشاور ، کمک شایانی به پیشبرد دستگاهها خواهد کرد و این موضوع را هم در نشست با خبرنگاران ، مورد تاکید قرار داده ام.

انتهای پیام/